L’AGO de SETEM ja està aquí!

20/maig/2019 | Notícia

Com heu anat veient les últimes setmanes, aquest dissabte 25 de maig se celebrarà l’Assemblea General Ordinària de SETEM Catalunya. Serà a l’Espai Jove de Sitges (c/ de Josep Soler Tasis, 4), i començarà a les 9.45 del matí.

L’ordre del dia començarà amb una benvinguda seguida de la presentació i aprovació, si escau, de les activitats i els comptes de l’any 2018. Posteriorment, la Junta directiva presentarà el seu Informe Crític i, seguidament, es farà el mateix amb les activitats i pressupost de l’any 2019.

Entremig es farà una pausa i cafè per a tothom i, finalment, es ratificaran els nous membres de la junta directiva i hi haurà el torn de precs i preguntes. Un cop acabada aquesta part de l’Assemblea, se celebrarà un col·loqui sobre ecologisme: La crisi climàtica i ecològica des d’una perspectiva feminista, un espai de diàleg entre Anna Pérez Català, ambientòloga especialitzada en canvi climàtic i desenvolupament internacional, i Salvador Lladó, doctor en microbiologia ambiental i biotecnologia per la Universitat de Barcelona.

L’AGO està pensada per acabar a l’hora de dinar, on comptarem amb menjar preparat per l’Espai Mescladís. Per tant, si sou sòcies i encara no esteu inscrites, podeu fer-ho aquest enllaç, on també podreu apuntar-vos al dinar!

Us esperem aquest dissabte 25 a les 9.45 h l’Espai Jove de Sitges (c/ de Josep Soler Tasis, 4)!