Per a tu el mateix cost, per a SETEM un reforç més gran!

07/jul./2015 | Notícia

Enguany, han augmentat els percentatges de deducció de la renda i aquest 2015 podràs desgravar-te fins a un 50% (davant del 25% que es podia fins ara) de la quota de sòcia de SETEM.

Si la teva quota és menor o igual a 150€ podràs desgravar el 50% de la teva declaració de l’IRPF de l’any següent. Si és superior, els primers 150 euros desgravaran un 50% i la resta de l’aportació el 27,5%I si mantens la mateixa quota el 2016? L’any vinent s’aplicarà un 75% per als primers 150 i el 32,5% sobre les quantitats que superin els 150€.
 
Us posem un exemple ajustat a la realitat de SETEM Catalunya, per a aportacions anuals inferiors a 150€ (partint d’una quota de 132€ anuals):
Renda 2014: 25% de les aportacions – 33. Equivalent a 1 trimestre de quota a SETEM.
Renda 2015: 50% de les aportacions – 66€. Equivalent a 2 trimestres de quota a SETEM.
Renda 2016 i successives: 75% de les aportacions – 99. Equivalent a 3 trimestres de quota a SETEM.

Podries invertir els diners que et retornen en un parell de samarretes o anant una tarda al cine i menjar crispetes…però nosaltres et proposem que els inverteixis a SETEM. Si augmentes la teva quota de 33€ a 42€, quan facis la declaració de la renda per a tu suposarà el mateix cost i en canvi l’entitat rebrà més ingressos per reforçar els seus projectes:

Si tens algun dubte, pots contactar amb gfabres@setem.org o trucar al 93 441 53 35.