Mostra de quadres ‘Tocant el cel: dones de Fotouni’ a Matadepera

29/juny/2017 | Notícia

L’artista Teresa Piña, del Col·lectiu Art i participant als Camps de Solidaritat de SETEM de 2016, inaugura el 10 de juliol a Matadepera la mostra “Tocant el cel: Dones de Fotouni (Camerun)”. L’exposició constarà de diversos retrats de dones amb les quals va conviure l’autora en la seva estada a Fotouni, un poblet de Camerun.

Els quadres estan realitzats amb pintura acrílica sobre fusta i acompanyats d’un breu text que explica la història de cadascuna de les dones.

La inauguració de l’exposició serà el dilluns 10 de juliol a les 19h, a la sala d’actes del Casal de Cultura i comptarà amb la presència de l’alcaldessa Mireia Solsona i representants de SETEM Catalunya. 

Es podrà visitar fins el 17 de juliol tots els dies entre setmana, de 19 a 21 h i diumenges al matí.